obsah
|
zápatí
Statutární město Ústí nad Labem
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Úspory energií ZŠ Vojnovičova, Ústí nad Labem – projektová dokumentace
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
MMUL/PO/VZ/463543/2025/AntK
ID ve SpSl
MMULF250001523
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Úspory energií ZŠ Vojnovičova, Ústí nad Labem – projektová dokumentace
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace (PD) včetně zajištění vydání pravomocného povolení stavby, výkon inženýrské činnosti a dozor projektanta při realizaci díla: Úspory energií na všech objektech školy (3 stavební objekty) ZŠ Vojnovičova 620, 400 01, Ústí nad Labem a budova ZŠ v ulici Školní.
Předmět plnění je spolufinancován prostřednictvím Operačního programu Spravedlivá transformace 2021-2027 (OPST), dotačního programu Příprava projektů pro veřejný sektor v projektu „Úspora energií v ZŠ Vojnovičova - zpracování projektové dokumentace“, č. žádosti: OPST_VS_000007/24.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.usti.cz)
Kontakt:
Pracovníci poskytující informace
ve věcech organizačních: Mgr. Kateřina Antošová, vedoucí oddělení veřejných zakázek právního odboru MmÚ
telefon: +420 475 271 318
e-mail: katerina.antosova@mag-ul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
22.12.2025 09:00
Datum zahájení:
14.11.2025 08:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Statutární město Ústí nad Labem
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software